Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under oktober 2010

Av Aline - 27 oktober 2010 09:23

 

Några av de saker som mamma säljer, perfekta "ge-bort-presenter".


Min fantastiskt begåvade mamma har äntligen öppnat en inredningsbutik, Pias Idéskåp, samt en webbutik. Här finns både smått och stort och mängder med fina saker för hemmet.


Jag blir så otroligt inspirerad av att se alla hennes saker och jag har redan börjat planera vad jag ska köpa för nästa månads lön. ;)


Ni kan besöka webbutiken här.


Puss så länge

??

Av Aline - 26 oktober 2010 21:20

Vad gör man när man saknar en person så mycket attdet nästan blir svårt att andas, men den personen vill antagligen inte veta av en??


I övrigt är livet på topp. Har hur mycket som helst att göra, och jag älskar det. Det är träning, fullbokade helger, mitt härliga jobb, inplanerade träffar med vänner mm. Ska dessutom gå och spå mig imorgon. Galet spännande! Är första gången som jag gör något liknande och har stora förväntningar. Drar på lunchen tillsammans med A och L. Yeay! :D


Får se om jag delar med mig av något av det som sägs imorgon. ;)


Puss så länge

Ovido - Quiz & Flashcards