Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under oktober 2008

Av Aline - 30 oktober 2008 21:26


Jag talade med en kund idag och jag blev så rörd. Hon hade lite problem med ett ärende och jag gjorde mitt jobb och hjälpte henne att reda ut problemen och under hela samtalet så kallade hon mig för en ängel. Inte bara så där "du är en ängel som hjälper mig", utan att jag faktiskt var en riktig ängel. Hon nämnde t.o.m att hon blev alldeles knäsvag av att prata med mig, eftersom att hon trodde att jag var  svaret på hennes böner som hon hade bett. Kunden måste ha varit otroligt troende och jag känner mig väldigt smickrad som fick vara hennes ängel idag!:)


Utöver änglajobb, så har det varit en toppendag hittills. Varit på lunch med Å, hittat en ny bra artist, Little Jackie, och sitter för närvarande och väntar på besök. Lite senare ikväll blir det bio med trevligt vitlöksstinkande ;P sällskap.


Puss

Av Aline - 15 oktober 2008 16:19

Dags att lägga in ett litet inlägg. Var ju ett tag sen sist. Jag orkar inte skriva om allt som har hänt, utan hoppar direkt in i nutid.


Om just den här dagen finns det inte mycket att säga. Jag är hemma från jobbet. Lider av huvudvärk, yrsel och illamående, men jag hoppas att det går över snart. :) Annars så håller jag på att ladda inför en riktig myshelg i stockholm. Åker dit på torsdag natt.


Jag försöker hinna med att blogga imorgon, innan jag åker. Ska på mitt första möte inför presentatörs-utbildningen. Vi ska gå på hustaken i S-vall och lära oss om stadens historia. Mycket spännande!:)


Puss så länge

Ovido - Quiz & Flashcards