Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Visste ni..

Av Aline - 6 februari 2010 23:00

att jag vill - bli modigare
att jag har - tävlat i slalom
att min senaste kyss -var i oktober förra året
att jag lyssnar mycket på - mammas kloka ord
att jag funderar på - att åka utomlands med mig själv som sällskap
att jag pratar – i telefonen varje gång jag är uttråkad
att jag inte gillar – blod, blir svimfärdig bara någon nämner ordet
att min första riktiga kyss – inte var med min pojkvän
att jag avskyr när folk snackar - skit och om saker de inte har koll på
att kärlek är – smärtsamt
att jag gillar – att spela TV-spel
att jag alltid kommer att – vara beroende av skor
att jag är förälskad i – fel kille
att sist jag grät var – igår, av lättnad
att min mobiltelefon är – en present från pappa
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag minst 30 min
att innan jag går och lägger mig – måste jag läsa något
att idag har jag – bakat till min lillebrors födelsedag
att jag just nu tänker på - vilket j*la liv mina festande grannar för
att i kväll ska jag – måla på en tavla
att i morgon kommer jag – njuta av livet och fira min 15-åriga lillebror
att jag hoppas – på att 2010 är mitt år 
att jag verkligen vill - vill ha vår/sommar, bar mark och värme nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline - 13 januari 2011 09:28

På allmänn begäran skapar jag nu ett inlägg med några av mina tavlor:                                 ...

Av Aline - 27 oktober 2010 09:23


  Några av de saker som mamma säljer, perfekta "ge-bort-presenter". Min fantastiskt begåvade mamma har äntligen öppnat en inredningsbutik, Pias Idéskåp, samt en webbutik. Här finns både smått och stort och mängder med fina saker för hemmet. ...

??

Av Aline - 26 oktober 2010 21:20

Vad gör man när man saknar en person så mycket attdet nästan blir svårt att andas, men den personen vill antagligen inte veta av en??   I övrigt är livet på topp. Har hur mycket som helst att göra, och jag älskar det. Det är träning, fullbokade h...

Av Aline - 26 september 2010 20:45


Ett skratt förlänger livet, så vill gärna bidrar med några extra minuter till era värdefulla liv ;)  Jag har jobba idag, i mammas inredningsbutik. Hon har så underbart fina saker och jag blir nästan lite sjuk av att vara där, för jag vil...

Av Aline - 21 september 2010 17:35


Fantastiskt att det fortfarande finns besökare på den här försummade bloggen. Tack kära ni för att ni inte har gett upp hoppet om mig.   Kan lova att det har hänt både det ena och det andra, men vem vill se bakåt i tiden, när man kan njuta av ida...

Ovido - Quiz & Flashcards