Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under september 2010

Av Aline - 26 september 2010 20:45


Ett skratt förlänger livet, så vill gärna bidrar med några extra minuter till era värdefulla liv ;) 


Jag har jobba idag, i mammas inredningsbutik. Hon har så underbart fina saker och jag blir nästan lite sjuk av att vara där, för jag vill verkligen ha allt. Här kan ni se lite av det hon erbjuder, Pias ideskåp.

Har också hunnit förbi S en sväng och lämnat Milton. Han ska vara hos henne hela veckan och jag saknar honom redan??!! Hur mesig är inte jag?? ;)


Har en toppenvecka att se fram emot.

Åker till Luleå imorgon bitti för att hålla en föreläsning på tisdag, sen direkt vidare till Umeå och hålla en föreläsning på onsdag. Har en "vanlig" arbetsdag på torsdag och sen tuffar jag vidare till Sthlm och spenderar helgen med bästa faster och kusinvitamin. Jag är verkligen galet lyckligt lottad.


Puss på er så länge

Av Aline - 21 september 2010 17:35

Fantastiskt att det fortfarande finns besökare på den här försummade bloggen. Tack kära ni för att ni inte har gett upp hoppet om mig.


Kan lova att det har hänt både det ena och det andra, men vem vill se bakåt i tiden, när man kan njuta av idag och se fram emot imorgon?


Och bara därför är idag en sån där underbart vanlig dag, men det kan vara nog så skönt.


Sitter fortfarande kvar på jobbet, men börjar bli dags att packa ihop och ta sig hem. Ska hinnas med både matlagning, en tvättmaskin och en joggingtur.


Hörs vidare under veckan.


Puss så länge



Tipsar om mina nya supersköna löparskor

Adidas Nanger 2W löparsko 799:- på www.ellos.se

  

Ovido - Quiz & Flashcards