Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under juli 2009

Av Aline - 27 juli 2009 00:51

Haha.. Jag hade ruggigt rolig igår. Vi åt hemma hos mig först, drack goda drinkar och lyssnade på bra musik, därefter drog vi vidare till förfest. Vi hamnade på Stads vid 01, stannade till strax innan 3 och gick sedan på efterfest fram till kl 6. :D

Gårdagen var något utöver det vanliga. Kvällen bjöd på riktigt härliga skratt, en och annan skvätt med tårar och väldigt trevligt sällskap.


Här får ni några av kvällens bilder!


Puss så länge

Av Aline - 24 juli 2009 01:15

Ja, då är jag äntligen inne på sista arbetsdagen innan min efterlängtade semester. Semesterveckorna är i princip fullbokad, vilket bytyder att det inte blir så mycket slapp och vila, men det är väl sånt man har helger till??!! ;)


Semestern kommer få en kanonstart, då J-M kommer hit på besök. Vi har inte setts på över två år, så nu är det verkligen på tiden.

Vi har inte bestämt än vad vi ska fylla helgen med för äventyr, men minst en utgång måste hinnas med, vi/jag SKA grilla oavsett vad vädret har att säga om saken och det blir garanterat välfyllda vinglas. (Vad är en semester utan vin:)?) Resten lämnar jag i ödets händer. :)


Nu måste jag hoppa i säng bums, annars kommer J-M att få umgås med en zombie imorgon kväll.


Puss så länge


Bjuder på några riktigt gamla bilder :D

Av Aline - 23 juli 2009 13:07

älskar den här låten och videon :)

Av Aline - 10 juli 2009 08:30

Ovido - Quiz & Flashcards