Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under augusti 2009

Av Aline - 25 augusti 2009 10:30

Sommaren 2009 börjar lida mot sitt slut, och i och med detta skifte kommer också verkligheten tillbaka. Jag har haft en fantastisk sommar och har samlat på mig så många fina minnen med mina vänner och det finns ett ord som beskriver  den här sommaren bra; PERFEKT! Jag skulle inte ändra på något. :)


Men som sagt, nu är sommaren snart över och vardagen börjar ta form igen. Tyvärr måste jag säga att den här hösten verkar bära med sig lite rutten frukt. Så många av mina vänner har det svårt just nu, på ett eller annat sätt  och känslomänniska som jag är, känner jag med dem alla. Något annat som inte är så superroligt är att jag har lyckats öka min kroppshydda med 7 kg på 3 veckor (de ni, slå det om ni kan) och eftersom att min ämnesomsättning är så pass dålig, är det en lång väg tillbaka till mitt "normala" jag. Tur att jag är en kämpe. :) Har genom jobbet börjat med Viktväktarna och jag håller både tummar och tår för att det ska fungera. Vill inte banta och då känns det här som ett bra alternativ.


Sänder iväg en tanke till alla mina fina vänner som behöver lite extra stöd. Tycker så otroligt mycket om er allihop.


Nu är min rast slut, så hinner inte skriva mer.


Puss så länge

Av Aline - 24 augusti 2009 19:54

Som ni kanske har märkt så gillar jag att shoppa på nätet. Idag har jag klickat fram följande köp. Höst 2009 - here I come! ;)

Av Aline - 7 augusti 2009 23:34

Har haft en toppendag. Solat och njutit av det underbara vädret, varit på stan och inhandlat lite nya kläder och skor och därefter blev det biteline med lillebror. Kvällen avslutades med bio, Taking of Pelham 123. Hyffsad actionthriller. Ingen biofilm, men den var helt okej. :)


Puss så länge

Ovido - Quiz & Flashcards