Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under juli 2008

Av Aline - 31 juli 2008 22:10

En riktigt bra film! Rekommenderas varmt!

Av Aline - 30 juli 2008 12:09

Det är inte bara medierna som lider utav nyhetstorka, utan det har även drabbat mig. Går lite på sparlåga just nu! Har 2½ vecka kvar att jobba innan min semster börjar, men jag tror att min hjärna och jag har missförstått varandra lite, för det känns som att den redan ligger med en stor paraplydrink och tålmodigt väntar på att jag ska ta mig ut i värmen. Den är med andra ord inte riktigt aktiv för tillfället och utan fungerande hjärna så går inte jobbet fullt så fort.


En glad nyhet är i alla fall att jag har bokat resan till Turkiet nu. Åker den 23 augusti och är borta i två veckor. Ska bli ortoligt skönt att få komma iväg igen. 


Och just det ja.. Hihi.. En av mina kollegor har frågat mig om jag är intresserad av att gå på en blinddejt, och ja, vad tusan!:) Har aldrig varit på en tidigare, så det ska bli riktigt spännade. Fortsättning följer!;)

Av Aline - 15 juli 2008 19:29

Man ska inte klaga, men idag så tänker jag göra det! Jag har 4 veckor kvar till semestern. Skit och blä och skit igen.. Finns så mycket annat jag vill göra, än att jobba. Men, men.. Bara att bita ihop. Som det ser ut just nu, så blir det en resa till när semestern väl drar igång. 2 veckor i Turkiet med T.:) Håller tummarna för att resan finns kvar när lönen kommer.


Av Aline - 11 juli 2008 15:56

Här kommer lite bilder ifrån resan. Jäklar vad kul vi hade. Träffade massor med härliga människor, hade fantastiskt väder, drack hur goda drinkar som helst (tack Dosse och Simon för era fantastiska drinkkunskaper) och hade ett desertbord som inte var från denna jord.:) Finns inget att klaga på, däremot fanns det några "jag bjuder på den"-stunder, men de var inte värre än att vi kan skratta åt dem idag. 




Av Aline - 2 juli 2008 16:59

Idag går mina tankar till en förlorad familjemedlem. Under min resa, så blev familjen tvungna att ta bort vår älskade hund Bluff. Smärtan är tung att bära, men minnena som vi samlade på oss hjälper mycket i denna svåra stund.


Sov gott, prinsen av prinsarna

Ovido - Quiz & Flashcards