Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under april 2008

Av Aline - 9 april 2008 15:03

Måste försöka ta mig själv i kragen och skriva lite oftare. Det är mycket just nu. Mycket träning, mycket jobb och mycket utbildningar m.m., men har även en massa roligt inplanerat framöver.


Till helgen så blir det en tur till Sthlm tillsammans med Sara. Vi ska gå på konsert och våldgästa Emma och hennes sambo lite.:o) Någon barrunda och en massa shopping ska också hinnas med.


Nästa torsdag så bär det av till Sälen. Mina syskon ska tävla i Miss Rossignol och Mr Lindvallen. Var där även förra året och det var helt fantastiskt bra, så jag håller både tummar och tår för att det ska bli lika kul den här gången. Hoppas även att sveriges sötaste (nämner inga namn) alpina skidåkare kommer att kunna närvara vid tävlingen, för då kommer min charm- och flörtbegåvning att komma komma till användning!;o)


Wiie.. har även köpt en resa till Magaluf.Jag och Emma packar våra väskor och drar ner igen den 24/6. Den här gången så lägger vi dock undan vår ambtiösa sida och struntar i jobben, för vi ska bara sola, bada, dricka underbara drinkar och äta god mat.

Ovido - Quiz & Flashcards