Det är den som går vilse som finner de nya vägarna

Alla inlägg under mars 2008

Av Aline - 31 mars 2008 21:46

Inte den bästa bilden, lägger upp en bättre när jag kommer ihåg att be någon ta kortet åt mig!:o)

Av Aline - 26 mars 2008 11:02

Tatueringen är gjord och jag är verkligen jättenöjd!:o)

Kommer att lägga ut bilder på den, när den har läkt lite.

Av Aline - 14 mars 2008 16:50

Vill bara lägga in ett grattis till min otroligt duktiga syster som har haft stora framgångar i USM i Åre i veckan.


SM-Guld i parallellslalom igår, men även legat topp tio hela veckan, med en 4:e, en 5:e och en 9:e plats.


Inte alla storasyrror som får skryta med att ha SM-medaljörer i familjen.


Ännu ett stort GRATTIS till dig, gumman! Bra jobbat!

Av Aline - 2 mars 2008 19:52

En av sveriges mest begåvade komiker!  En djup bugning och ett stort tack för att du förgyller mina lördagskvällar! :o)

Ovido - Quiz & Flashcards